ଝଡ ତୋଫାନ ଟା କ୍ଷଣିକ ରହିବ ରହିବନି ତାର ଗର୍ବରେ ଝଡ ତୋଫାନ ଟା କ୍ଷଣିକ ରହିବ ରହିବନି ତାର ଗର୍ବରେ
ଘମାଘୋଟ ବର୍ଷା କୁ ଝଡ ତୋଫାନ ଘଡଘଡି ଶବ୍ଦ ରେ କମ୍ପମାନ ଗଗନ ମନ ରେ ବାନ୍ଧୁଥାଏ ଶବ୍ଦ ମେଞ୍ଚା ଘମାଘୋଟ ବର୍ଷା କୁ ଝଡ ତୋଫାନ ଘଡଘଡି ଶବ୍ଦ ରେ କମ୍ପମାନ ଗଗନ ମନ ରେ ବାନ୍ଧୁଥାଏ ଶବ୍...
ଭିଜୁଥିଲା ଯେତେ ଅଦିନ ବରଷା ଝଡ ତୋଫାନର ଦାଉ ସହି ଏମିତି ସମ୍ପର୍କ ସଦା ସେ ଜୀବିତ ଆଉ କିଛି ଲୋଡା ମୋର ନ... ଭିଜୁଥିଲା ଯେତେ ଅଦିନ ବରଷା ଝଡ ତୋଫାନର ଦାଉ ସହି ଏମିତି ସମ୍ପର୍କ ସଦା ସେ ଜୀବିତ ...
ଗଛ ନାହିଁ ବୋଲି ତାତି ଯାଉଅଛି ମାଟିରୁ ଆକାଶ ପାଣି ପବନ ଅବେଳେ ଆସୁଛି ଝଡ ତୋଫାନ ତ ଉଜାଡି ଯାଉଛି ଧନ... ଗଛ ନାହିଁ ବୋଲି ତାତି ଯାଉଅଛି ମାଟିରୁ ଆକାଶ ପାଣି ପବନ ଅବେଳେ ଆସୁଛି ଝଡ ତୋଫାନ ତ...
ସଂସାର ବୋଝ ଆଉ ବୋଝ ଲାଗିବନି ଅଙ୍କୁରିବ ଗୋଲାପର କଢ କୋଣେ ଅନୁକୋଣେ ଚଉଦିଗ ମହକିବ ମହକିତ ସୁଖ ସଂସାର ବୋଝ ଆଉ ବୋଝ ଲାଗିବନି ଅଙ୍କୁରିବ ଗୋଲାପର କଢ କୋଣେ ଅନୁକୋଣେ ଚଉଦିଗ ମହକି...
ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ବାର୍ତ୍ତା ବୁଝି ନ ପାରଇ ବୁଝେ ସେ ଗୁଳିର ଭାଷା ଭାରତ ଦେଶରେ ଅଭିନ୍ନ କାଶ୍ମୀର ଛାଡିଦିଅ ସବୁ ଆଶା। ... ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ବାର୍ତ୍ତା ବୁଝି ନ ପାରଇ ବୁଝେ ସେ ଗୁଳିର ଭାଷା ଭାରତ ଦେଶରେ ଅଭିନ୍ନ କାଶ୍ମୀ...